Powered By Blogger

tisdag 30 november 2010

THF

tokiohotelfans.se försvinner kl.12 inatt. Jag är helt deppig över det, har varit där varendaste dag och pratat med alla härliga människor om allt och inget. Och nu försvinner det :( Jag gråter aldrig, men när jag fick veta att det skulle försvinna, för en månad sen har jag varit nära till att börja gråta nästan varje gång jag har loggat in där. Visst, det är ju bara en hemsida, tänker säkert många, men THF är mer än så, det är som ett andra hem, och alla som är där är som en andra familj. Har så många fina minen därifrån. Har fått många skratt därifrån, och delat med mig och fått tillbaka en massa. Det är massa olika människor som träffas av en anledning. Tokio Hotel. Jag hat THF att tacka för nästan all uppdatering om TH, och så klart för alla nya vänner man får. Jag älskar alla därifrån, och man tror ju inte att sitt hem helt plötsligt ska försvinna. Men nu gör det det. Och det är så himla synd.

Det enda, och då menar jag det enda positiva är att vi slog vårat rekord på hur många användare som är online samtidigt, så servern är heltrög.

Jag älskar THF, och kommer aldrig glömma, inte ens för en sekund, det kan jag lova...

JAG ♥ THF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar