Powered By Blogger

fredag 4 mars 2011

Take me back!







Jag vill tillbaka till konserten som var för ett år sen. Dunkar på med live-plattan och drunknar i den underbara musiken. Om man skulle kunna stoppa sitt liv i det mest underbara ögonblicket så skulle jag har stoppat mitt liv då. Det kommer alltid att vara det bästa som har hänt mig, det kommer alltid vara något som gör mig glad. Jag vill så gärna tillbaka. Dom är och kommer alltid vara dom enda för mig, även om jag kanske inte lyssnar lika mycket på deras musik om några år, men dom kommer alltid ha en plats i mitt hjärta, dom är verkligen bäst, även om jag lyssnar på annat också, men Tokio Hotel... Jag saknar ord för att beskriva vad jag känner just nu, inga ord kan beskriva det. Den där konserten hade jag drömt om sen 2007. Och den blev verklighet. Herregud. Jag har inga ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar