Powered By Blogger

måndag 18 april 2011

FML

Hatar att jag fullkomligt lyssnar sönder en låt. Det är inget ovanligt, att jag lyssnar sönder en låt, enda problemet är att jag inte har en aning om vad låten heter. Eller vad bandet heter. Då undrar alla säkert hur jag har kunnat lyssna på den om jag inte vet vad den heter. Den var med i en Youtube-video jag kollade på, och den är så satans bra, men det står inte vad den heter. FML.

Hade världens bästa eftermiddag med Steffi och Dessie. Vi blev "attackerade" av Canadagäss, Dessi tappade mjukglass på sin tå och skulle skölja bort det i vattnet (vi var vid Djurgårdskanalen, allt detta var till allmän beskådan), det gick bra, men sen så skulle hon hoppa upp på gräset på ett ben, med mig som stöd, det slutade med att vi båda ramlade omkull på gräset, och Steffi stod och skrattade åt oss.
Och innan det hjälpte vi till och ledde hästar i 1 & 2 grupperna som skulle rida ut. Först fick jag leda Jasmine och sen Falcon. Fick springa längst Djurgårdskanalen (återigen till allmän beskådan) på en grusväg med mina stallskor med stålhetta, och det var varmt. Samtidigt skulle jag ju hålla koll på Jasmine/Falcon.
Hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar