Powered By Blogger

lördag 28 maj 2011

Nej, för ingenting kan någonsin vara normalt med, ja, allt

Har varit på Muppsalas sjukhus idag. Ny avdelning dock denna gång. Brukar ju vara på ♥-avdelningen, men denna gång var vi på någon annan avdelning. Det var då inte jag som var sjuk, det är det aldrig, var som vanligt Morfar. Känns som att han är där hela tiden (han är ju typ det).
Jag har ALLTID hatat sjukhus. Men det är väl därför jag tvingas vara på sjukhus hela tiden typ. Mormor fick lungcancer, vi var på sjukhuset då. Vet inte hur gammal jag var då, men jag kommer ihåg. Morfar har alltid varit på sjukhus. Alltid något problem med hjärtat, ingen kommer ihåg hur många hjärt-attacker han har haft. Och för inte så länge sen fick Farfar åka in på sjukhuset också, och Farmor åker på dialys varannan dag.
Är bara Gammelfarmor, på 95 år, som är pigg.
Som sagt jag gillar inte sjukhus, men jag har varit på sjukhus nååågra gånger.

(Behövde skriva av mig, okej?)

1 kommentar: