Powered By Blogger

onsdag 8 juni 2011

Hej

Hej jag har aldrig fattat grejen med Sverige (där av planen som kommer bli verklighet, att jag flyttar till London så fort jag har fyllt 18)
Jag kan inte stava fel, då omformulerar jag meningarna så att allt är rätt-stavat. Jag är inte bra på konstiga förkortningar, bara på normala sådana.
Jag är helt jävla beroende av musik, skulle inte ens klara mig en minut tror jag. Mitt absoluta favorit-band har alltid varit och kommer alltid att vara Tokio Hotel, men nu lyssnar jag mer på Avenged Sevenfold, för dom är nästan precis lika bra. Sen har jag älskat The Pretty Reckless sen Make me Wanna die kom på Spotify, första dagen. Sen är ju Avril Lavigne och Lady GaGa bra. Och Blood on the Dance Floor. Och såklart Porcelain and the Tramps/Porcelain Black. Och en jävla massa annat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar