Powered By Blogger

måndag 5 september 2011

Normal tjej


Jag hatar att vara sjuk för jag blir så sjukt rastlös, asså jag typ blir knäpp. Jag är aldrig sjuk, men när jag väl blir sjuk då blir jag ordentligt sjuk... Fuuu.
Är så desperat efter att ha något att göra, så jag tänker kanske städa om jag är sjuk imorgon, men jag lovar inget... Eller så släpar jag mig till skolan och går runt som en zombie, det är också ett alternativ.
Nu tänker jag skriva en lista om vad jag behöver köpa för ridgrejer... Behöver lite nya prylar om vi uttrycker oss så... Sen ska jag rensa mitt smink, skriva en lista på det. Sen ska jag fixa min garderob. Sen ska jag läsa Blonde av Joyce Carol Oates.
När pappa kommer hem ska jag övertala honom att köpa lite ny musik, och att han ska beställa The Pretty Reckless-tröjan från Amazon som jag har dreglat över ett tag (hela sommaren).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar