Powered By Blogger

söndag 27 februari 2011

Är tillbaka där jag hör hemma


Är tillbaka i älskade Trysil, Norge. Är ju lite norsk, så jag har redan börjat snacka norska, haha, typsikt mig. Älskar att vara här, det är som att komma hem. Backarna är helt underbara och allt är bara allmänt fantastiskt. Med tanke på att det finns två svenska kanaler på TVn (1&2) så är jag glad över att jag har sett så många danska serier och varit lite i Danmark (finns massa danska kanler på TVn) och att jag är lite norsk så att jag fattar det norska bättre. Känner mig så hemma här. Dunkar på med Lady GaGa och väntar på att Irene Huss ska börja. Kan se fram emot massa härliga dagar i skidbacken! Bjuder stor på en extremt gammal bild från första gången jag var i Trysil, vad liten jag var!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar