Powered By Blogger

måndag 28 februari 2011

Time-kill

Har tråkigt, jag vet att alla andra gör det, men jag gör det på MITT sätt ;)

MUSIK:

Låt jag lyssnar på just nu: Crazy Angel med Kill Hannah
Två bästa banden: Tokio Hotel kommer alltid att vara absolut BÄST, men förutom TH så älskar jag väldigt många band, men The Pretty Reckless =)
Värsta sommar-plågan: Typ allihop, hatar allihop...
Favorit-låttext: Kan verkligen inte välja en, men om man vill ha fina låttexter ska man lyssna på TH, särskilt An deiner seite (ich bin da) & Hilf mir fliegen+In your shadow (I can shine), eller ja allihop =)
Bästa musikvideo: Darkside of the sun med TH
Bästa Lady GaGa-låten: Kan inte välja, alla är ju så bra =) Men Dance in the dark & Born this way är ju väldigt bra
Favorit Green Day-låt: Boulevard Of Broken Dreams
Bästa The Pretty Reckless-låten: Superhero & Blender, men dom är inte med på albumet, så jag får väl säga Just Tonight, eller ja, allihop =)

(lyssnar på så mycket musik, nu verkar det som att jag knappt lyssnar på någonting förutom TH, men jag lyssnar på mycket annat, Avenged Sevenfold, Kerli, My Chemical Romance, mm. (mycket mer än det jag skrev nu))

VÄNNER:

Vän som känt dig längst: Annie
Vän som känner dig bäst: Ida, Hanna, Annie
Vän du träffade senast: Alla i min simgrupp som var där i lördags
Vän du saknar: Hanna

BÖCKER:

Bok du läser just nu: Mitt hopplöst normala liv av Joanna Nodin
Favorit-bok JUST NU: Herregud älskar så många, men Hunger-spelen är för himla bra =)
Segaste bok du har läst: Den är bra, men jag har lagt den åt sidan ett tag; Jane Eyre
Favorit-författare: Oupps, ingen aning, läser så mycket böcker, det blir svårt att välja EN favorit-författare...

FILM:

Favorit-film: Utan tvekan Oceans 11!
Sämsta film: Shutter Island var bra, fram till slutet, slutet förstörde ALLT
Roligaste film: Oceans 11, 12, The Italian job, Rosa Pantern filmerna... och TRASSEL!!!
Konstigaste film: Vet inte, har sett många skumma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar